Kontaktní formulář

Wpisz tekst z obrazka *:

Interaktivní mapa

Jak se k nám dostanete?

Za dopravní značkou označující začátek Pece pod Sněžkou po cca 20 metrech doleva přes mostek, dále pokračovat po asfaltove silnici cca 300m a první odbočka doprava po zpevněné polní cestě. Po cca 400 m se dorazí k rozcestí, na kterém se dáte doleva a po dalších cca 150 m dorazíte k Orlíku.

MAPA 1

Cesta z Pece pod Sněžkou

1. trasa Pohodlná cesta z chaty Orlík pro pěší i lyžaře na začátek lyžařského areálu Skipec (sjezdovka a vlek Javor). Cestu je také vhodné využít pro přístup k parkovišti Zelený potok (kolem baru Mini Bull bar). Celková délka cca 600 metrů.

2. trasa Pohodlná cesta na lyžích z vrcholu sjezdovky Javor kolem horského hotýlku Kladenka. Celková délka cca 1500 metrů.

MAPA 2

Cesta autem v letním období

1. trasa Přístupová cesta pro automobily (pouze v letním období), případně sněžné skůtry. Po příjezdu do Pece pod Sněžkou se na první křižovatce dáte doleva přes úzký mostek kolem hotelu Corso (na této křižovatce se také nachází známá tradiční hospoda Na Peci; při odbočení doprava byste dojeli k hotelu Horizont, veřejnému parkovišti Kaplička (P3) či k lanovce na Růžovou horu a Sněžku). Po cca 300 metrech odbočíte prudce vpravo na zpevněnou lesní cestu (ještě před penzionem Alena po levé straně dole pod cestou uvidíte penzion Čertice). Celková délka cesty je cca 800 metrů.

2. trasa Po  této cestě lze dojet autem až k chatě Zlatá Hvězda (cestou budete míjet autobusové nádraží, poštu, info centrum Veselý Výlet, hotel Hvězda, restaurant Enzian), odkud je to již cca 100 metrů pěšky k chatě Orlík (kolem chaty Šohajka). Touto cestou je centrum města Pec pod Sněžkou vzdáleno pouze cca 300 metrů.

Chalet Orlik

Góry i pobyt w zakwaterowanie w naszym domku z nami, korzystają z następujących usług i urządzeń

• Sauna
  • Whirlpool
  • pokój relaksacyjny

Wellness i Fun

bezpośrednio do willy jest Orlik SPA: sauna z jacuzzi dla 4 osób, wspólny salon z pięknym widokiem na las, umowa do masażu i jogi

się więcej na temat odnowy biologicznej w miejscowości Pec pod Sněžkouk